27 September 2014

Aku Bukan Seorang Kontraktor ...



Today sabtu today ...
Monitor kerja kerja renovation rumah lelong di soromban ...
Ohhh yerr ... ada kenkawan FB bertanyer bahawa aku nie seorang kontraktor ker ... aku bukan seorang kontraktor yer ... hanya partime di coti hujung minggu sebagai "penggiat hartanah lelong" sebagai layannn HOBI ...
Pasir dah sampai 1 lori lagi pagi nie ...
Pagar rumah pun dah plaster ...
Today dah nak mula pasang frame aluminium tingkap tingkap dan pintu pintu ...
Kontraktor rewiring pun dah masuk mulakan kerja kerja ...
Next week aku nak order pagar wrought iron dan grill pintu dan tingkap ...
Cuaca kekadang hujan di soromban ...
Aku masih optimis boleh siap kerja semua pada November 2014 ...
Lepas tur boleh "lock buyer" ...
Coti panjang skolah 2014 boleh laa gie melancong ke obersea dengan profit yang adooo turr ...
InsyaAllah ...
Doa aku agar segala urusan dipermudahkan oleh NYA ...
Amin ....

No comments:

Post a Comment