20 November 2015

Aras 32 ...

VIEW DARI ARAS 32 PUTRAJAYA
=========================


Dari aras 32 putrajaya
View dari bilik aku mencari rezki
Tempat aku bokojooo
Bilik aku nie corner lot
View dari tingkap:
1. View tasik
2. Sejam sekali akan nampak cruise di tasik
3. Kekadang nampak di tasik ada latihan jet sky dari bomba
4. View loji rawatan air untuk supply seluruh putrajaya
5. Padang polo untuk kuda ... Dalam gambar tur ada kuda
6. Nampak hiway jugak
7. Di hujung sana ada track ERL keretapi ke KLIA
8. Cuaca cerah macam gini ... Menara kawalan KLIA pun nampak
9. View dari tingkap sebelah ... Nampak dihujung sana pejabat wisma putra di puncak bukit
10. Nampak kapal terbang sedang take off mencanak naik ke langit biru

Tetapi kekadang aku gayat memandang ke bawah yang sayup sayup nampak nyer
Dah lebih 3 tahun aku berada di sini ... Pejam jelik pejam jelik ... Pantas masa berlalu
Alhamdulillah dengan segala pinjaman
Aamiin

No comments:

Post a Comment