30 April 2019

Discass

ALHAMDULILLAH 

SAYA DISCAS DARI WAD


Alhamdulillah 

Saya telah discas dari wad 

Terima kasih kepada semua yang telah mendoakan rawatan saya di hospital


Terima kasih Team Dr Arif dan semua nurse:

  1. Dari mula rawatan bilik kecemasan 
  2. Bilik OT pembedahan di tangan masuk 3 batang besi, simen tangan patah dan jahit di bibir yang koyak
  3. Bilik wad rawatan


Terima kasih jua semua yang datang melawat saya sewaktu di wad rawatan

Wife dan anak anak selalu menemani di wad

Ibu dan adik2 mendoakan saya di sini


Saya bersyukur kepada Allah

Semua urusan di hospital berjalan dengan baik

Saya akan cuba lalui ujian ini

Saya redho ketentuan dari NYA

Kali pertama saya kemalangan sebegini dan akibatnya tangan patah


Saya berdoa jua agar proses penyembuhan berjalan baik dengan izin dari NYA

Dalam tempoh 2 bulan ini saya akan menjalani proses rawatan susulan sehingga sembuh ... InsyaAllah 


Saya cuba untuk menjalani kehidupan harian dengan keadaan sebelah tangan kanan berfungsi ... saya akan cuba sebaiknya

Saya kena kuat semangat seperti kenkawan yang lain

Aktiviti layan hobi hartanah rumah busuk senantiasa dalan fokus saya jua


Cuma saya kurang pasti upaya dalam keadaan sebegini

Rumah busuk memang sudah menjadi minat saya

Saya yakin dan amat percaya bahawa semua yang berlaku adalah perancangan Allah


Mesti ada hikmah di sebaliknya

Doakan saya yer kenkawan 

Saya perlukan sokongan dari kalian juga

InsyaAllah 

Amin


Ir. AJAK

Wad hospital

30 april 19





No comments:

Post a Comment