28 March 2021

Ir. AJAK

TAK SEMUA Ir. AJAK KONGSI KAN DI FB


Ada yang bertanya kepada saya 

Kenapa Ir. AJAK tidak berkongsi cerita tentang kerjaya 


Saya memang tidak bercerita tentang kerjaya saya 

Saya anggap itu lebih kepada cara saya mencari rezki untuk menyara family saya 

Memang ada yang tahu saya bekerja di lokasi tertentu dari dulu hingga lah sekarang 

Memang ada yang tahu pejabat saya pun

Tambahan pula saya tidak mahu kait kan aktiviti media sosial dengan kerjaya

Privacy kenkawan pejabat saya cuba asingkan untuk berkongsi cerita di media sosial 

InsyaAllah yer 


Namun saya memilih untuk kongsi kan cerita hobi hartanah rumah busuk dan sebahagian aktiviti mingguan saya sahaja di media sosial 

Saya hadkan untuk berkongsi cerita

Tidak semua yang saya paparkan 


Saya suka untuk bermedia sosial untuk berkawan dengan kalian semua sebagai satu aktiviti mengisi masa lapang saya

Saya suka berkawan dengan semua orang dari pelbagai latarbelakang 

Saya juga suka membaca menimba pengalaman dari orang lain

Apabila saya sibuk bekerja ... saya akan sangat kurang aktiviti berfesbuk


Saya positif kan minda untuk kita berkawan 

Namun ada perkara yang saya perlukan sedikit privacy untuk menjaga hati & perasaan 

Contoh nya macam anak2 saya tidak berapa suka untuk expose 


Sekadar coretan saya di hari weken 

Love ❤️ u kenkawan semua


Ir. AJAK

Hobi hartanah rumah busuk 




No comments:

Post a Comment