02 October 2021

Ramai Suka Rumah Wangi

RUMAH BUSUK vs RUMAH WANGI


Sajer nak gebang gebang pepagi sabtuday nie


1. Apabila saya usaha untuk kmemiliki rumah busuk

2. Ramai jiran memandang sebelah mata jer

3. Sesekali ada jugak terasa rendah diri

4. Orang lain beli rumah yang wangi wangi

5. Tapi saya berusaha jugak beli rumah yang busuk

6. Saya usaha untuk reno rumah busuk

7. Saya mohon kelulusan pelan reno dari pihak berkuasa tempatan 

8. Saya sabar hadapi cabaran

9. Ada jugak jiran yang sindir saya ... "Tak der kerja lain yang nak buat ker" ... Saya buat buat senyum hambar jer laaa ... Nak dijawab ... Jiran yang berumur dah ... Risau jika tersalah jawab ... Akan terasa hati pulak si jiran tur ... Saya mengelak dari berbual panjang

10. Makin hari saya makin matang dalam melayan hobi hartanah "rumah busuk" ... tak kisah lah korang nak kutuk ker

Alahaiii


Yang kita selalu nampak memang kita suka kepada rumah yang sudah siap wangi 

Kan kan😄


Ir. AJAK

Hobi hartanah rumah busuk


#rumahbusuk


Nota:


Boleh dapatkan 2 buah buku karya tulisan saya dari link di bawah:


  1. RUMAH BUSUK: HOBI MASYUK
  2. HOBI HARTANAH 


https://s.lazada.com.my/s.WizvG




https://shopee.com.my/product/79293157/12614847729




Wasap.my/60129861504/bukuir






No comments:

Post a Comment