20 November 2021

Kerusi roda

RIADAH


Alhamdulillah pagi nie berkesempatan untuk riadah jalan kaki jer 

Berpeluang jarak 2.3km

Minggu lepas 2km

Minggu sebelum nya 1.5km


Ada peningkatan stamina 

Syukur sekali lagi kepada NYA

Moga ada kekuatan untuk saya kembali berstamina 

Usaha tetap usaha 

Semangat kena kuat

Alhamdulillah ๐Ÿ˜„


Ini gambar pada bulan Jun 2021 yang lalu 

Saya beli kerusi roda ini dari shoppe 

Saya perlu bantuan berkerusi roda pada masa itu

Masa itu agak lemah fizikal diri saya


Dari hari ke hari

Saya tanpa gagal setiap pagi 

Akan berusaha untuk berjalan perlahan lahan walaupun agak lemah 

Dengan bantuan tongkat lah 

Dah terasa penat saya akan berhenti 

Saya tak lah paksa diri sangat

Dah terasa ada kekuatan sket 

Saya sambung semula 


Saya happy dengan perkembangan sehingga hari ini

Follow up dengan pakar pada minggu ini pun Doktor beri kata semangat & nasihat


Alhamdulillah Syukur sangat kepada MU YA ALLAH

Berkat dari doa dari semua

Dengan peluang yang diberikan 

Saya redho dengan ujian ini 

Saya sebagai hamba menerima seadanya segala dugaan yang mendatang


Ini kisah benar 

Yang berlaku kepada diri saya

Sekadar coretan untuk diari kehidupan saya

InsyaAllah ๐Ÿ˜„


Ir. AJAK








No comments:

Post a Comment