27 March 2022

Ziarah Bonda

ZIARAH BONDA


Jadual sibuk ker

Tak cukup masa ker 

Apa kisah yang ada ker 

Saya tak kisah lah

Tetap akan cari ruang masa 

Tetap akan luang kan masa untuk ziarah bonda saya berada di Ipoh 

Macam biasa perjalanan dari soromban 


Nak makan masakan bonda saya

Air tangan bonda 

Rindu nak bonda masak

Tak kisah lah menu simple apa pun boleh 

Saya makan jer 

Tetap berselera 

Jari jemari bonda memotong bawang lincah macam dulu 


Wife akan ganti saya memandu 

Saya santai kat belakang ... tido ler 

Jika saya terasa mengantuk 

Bawa kidos bersama jumpa opah nya 

Kidos selalu akan hanyut dibuai mimpi apabila dah penat Layan games pada henpon 


Saya suka menyimpan memori saya di FB untuk rujukan kemudian nanti 

Alhamdulillah dapat melepaskan rindu dengan bonda

Sambil Minta bonda doakan pelbagai perkara berkaitan perjalanan hidup saya 

Actually ada satu keputusan penting yang perlu saya buat berkaitan kemajuan kerjaya saya ... saya dalam persimpangan ... nak pilih yang ini atau yang itu ... waduh mesti tenang hadapi realiti kehidupan 


Agar semua baik2 belaka 

InsyaAllah Amin


Ir. AJAK😄











No comments:

Post a Comment