06 December 2014

Today Coti Sabtu ...



Asalam ...
Per kabo ...
Coti pagi sabtu today ...
Bawak anak sulung Muhammad Aiman ke lokasi tapak rumah lelong yang sedang di renovation ... nak tanamkan minat usahawan kepada beliau pado musim coti sekolah nie ...
Progress renovation berjalan lancar dan sempurna ...
Table top di dapur sedang dipasangkan jubin tiles yang saiz besar 2 x 2 sekeping ...
Minggu depan boleh siap table top ...
Lantai pun dah ready simen render untuk di pasang tiles bersaiz besar saiz 2 x 2 sekeping ...
Usaho yang berterusan untuk menghasilkan kualiti kerja yang terbaekk ...
Aku renovation rumah ini seperti aku yang nak mendiami rumah ini ...
Aku tak buat cincai cincai beb ...
Layan hobi bab hartanah lelong rumah nie ...
Ada yang bertanyer berapa jumlah kos repair dan renovation ... ikhlas aku cakap bahawa kos sudah mencapai penghujung nilai Ringgit Malaysia 5 angka ... harap tak burst ke Ringgit Malaysia ke 6 angka ...
Aku berdoa agar segala urusan seterusnya akan dipermudahkan oleh NYA ...
InsyaAllah ...
Amin ...

No comments:

Post a Comment