10 March 2018

Cerewet 

Ir. AJAK KEKADANG CEREWET LAYAN RUMAH BUSUK


Sajer nak kongsikan gambar gambar dari rumah busuk kepada wangi

Nak hasilkan kerja yang mengikut citarasa saya

Kekadang saya cerewet untuk layan rumah busuk nie

Team kontraktor saya kena “tebal telinga” lah yer


Mereka dah bertahun tahun dengan saya melayan hobi hartanah rumah busuk:

1. Kontraktor binaan

2. Kontraktor elektrik

3. Kontraktor welding besi pagar gril

4. Kontraktor kitchen kabinet 


Mereka dapat kes dari saya

Kebanyakan nya kes rumah yang memang busuk

Tak boleh didiami pada peringkat awalnya

Setelah di bikin ubahsuai baru lah menjadi wangi

Korang layan lah gambar gambar yang saya sertakan nie yer

Yuhuu 😀


Ir. AJAK


Nota:

Today dan esok

Memang penuh jadual rumah busuk

Weken lah katakan



No comments:

Post a Comment