30 March 2018

Tiles tandas 

TANDAS RUMAH BUSUK MULA NAK MEWANGI 


Progres rumah busuk tetap berjalan macam biasa

Slow n steady tetap berjalan

Di dalam tandas rumah busuk mula nak mewangi

Dah mula pasang tiles dinding di dalam tandas tur

Dalam rumah busuk ini ada 3 buah tandas

Saiz setiap tandas berbeza beza

.

.

Pantas masa berlalu 

Dah berada di penghujung bulan mac 

Beberapa hari lagi dah nak masuk bulan april 

Bersusun plak perancangan rumah busuk untuk tahun nie

Harap tahun 2018 ini memberi ruang kepada saya untuk melakarkan sesuatu pencapaian peribadi untuk diri sendiri

Tetap melayan hobi hartanah rumah busuk

Kekadang terasa penat plak

.

.

Dah bertahun tahun saya berkongsi cerita rumah busuk dengan kalian nie

Ramai yang dah makin pandai dan mahir

Dah banyak ceriter saya kongsi kan

Beberapa kali saya dah tampil di seminar untuk berkongsi dengan peserta seminar

Matlamat saya dah tercapai untuk berkongsi sedikit pengalaman yang saya miliki

Maybe dah tiba masa nya untuk saya mengundur diri dari terus menaip di sini

Saya buat macam dolu dolu ... SENDIRI JALAN DENGAN HOBI SAYA INI TAPI TIADA PERKONGSIAN DI WALL FB ... BUAT SENYAP SENYAP JER ... sedang fikirkan

Yuhuu


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment