17 August 2018

Sold

SOLD


Saya dah terima bayaran booking lewat malam tadi dari bakal buyer

Kurang 3 jam selepas diiklan kan

Beliau telah datang lawat rumah untuk comfirm kan tindakan selanjutnya


Bakal buyer merupakan pasangan muda yang baru berkahwin

Belum ada cahaya mata pun

Bijak mengambil tindakan untuk memiliki rumah pada usia muda

Saya kagum dengan bakal buyer kerana celik hartanah


Jika beliau tak jadi beli unit hartanah ini .. saya akan buka iklan jualan semula yer

Saya sekadar ingin memberi manfaat kepada insan yang memerlukan khidmat dengan usaha kecil saya ini

InsyaAllah 

Amin😀


Ir. AJAK


Nota:

Terima kasih kerana sudi inbox saya

Kepada yang beri mesenger 

Jika iklan jualan dibuka semula

Saya akan cuba update kalian yer

Pohon maaf atas kelewatan balas mesej

Lenguh jari saya nak membalas tur ...tapi saya cuba jugak balas

Salam ukhwah untuk kalian semua😀👍





No comments:

Post a Comment