28 September 2018

Pembedahan

DAH SELESAI PEMBEDAHAN


Alhamdulillah 

Berkat di pagi jumaat nie😀

Telah menjalani prosedur pembedahan

Bius sepenuhnya

Malam masih mamai mamai lagi

Makan ubat tido untuk berehat

Pagi nie dah mula boleh tengok henpon dan mesej

Baring di katil hospital nie ha

Terima kasih kepada kalian semua kerana mendoakan saya


Tak biasa saya kena operate nie

Ini kali pertama

Perasan takot yang amat sebenarnya

Kecot saya ketakutan

Apabila troli ditolak oleh nurse masuk ke dalam bilik pembedahan ... memang seram

Tak setakot nak memasuki ke dalam rumah busuk yang seram menakotkan tur

Tak setakot nak jumpa big bos yang garang macam singa apabila assignment tak siap lagi 

Mungkin saya tak sekuat kalian kot ... Yuhuu


Saya perlu berehat untuk sembuh

Dah sihat kelak nanti pasti nak layan hobi hartanah rumah busuk jugak kan kan kan

Ikan koi kat kolam pun pasti di rindui nie ... melompat lompat berebut rebut makan pallet apabila diberi makan


Doakan saya yer kenkawan 

InsyaAllah 

Amin


Ir. AJAK





No comments:

Post a Comment