01 January 2019

For sale

KORANG NAK RUMAH

TOLONG OFFER HARGA KEPADA SAYA YER 


Heppy new year

Sempena tahun baru today 1 January tahun 2019

Saya gembira dan berbesar hati

Tetiba jer fikir nak jual rumah ini pada selepas sholat zohor today ... sampai tak sempat nak touch lagi pun kes rumah ini bagi mewangi

Nak jual rumah ini tau !

Nak beri manfaat kepada mereka yang berminat

Korang offer lah harga yang bersesuaian

Harga sesuai jer offer kepada saya yer

Untuk saya timbang dan terima sahaja lah sebagai pembukaan hari pertama tahun 2019

Janji harga yang bersesuaian lah yer

Bab deposit kita bincang

Panel lawyer akan diuruskan

Untuk loan bank atau loan lppsa akan dibantu untuk diuruskan ... jangan risau


Spesifikasi rumah:

1. Saiz 20x60

2. Teres 1 tingkat unit tengah

3. 3 bilik tidur

4. 2 bilik air

5. Freehold

6. Tiada hutang bank

7. Rumah telah diubahsuai terdahulu (ada kelulusan MPS)

8. Ada porch

9. Ada table top

10. Plaster siling

11. Lampu downlite

12. Lantai tile

13. Dalam bandar seremban

14. Kawasan perumahan yang matang

15. Kejiranan ramai yang non bumi

16. Sangat laris untuk disewakan

17. Anggaran MV sekitar RM250k

18. Nak jual rumah ini dalam keadaan sedia ada seperti dalam gambar yer ... saya tak sempat nak touch up untuk rumah ini ... anyway jika nak minta jugak sentuhan ubahsuai dari saya touch up kan bagi WANGI ... kita boleh deal ... saya akan cuba usahakan ... InsyaAllah


Jika ada minat ... boleh PM direct inbox saya untuk tawarkan harga nak beli

Siapa cepat dia dapat yer

Ingat rumah busuk 

Ingat Ir. AJAK

Tapi Ir. AJAK tak busuk tau

Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk
























No comments:

Post a Comment