14 November 2020

BANGSA H

BANGSA H KEGUNAAN LAWAT RUMAH BUSUK


Umur keter nie dah lebih 23 tahun weh

Pendaftaran pada tahun 1997

Guna plat wilayah WFW9_9

Masih boleh berjasa untuk bawa saya bergerak ke sana ke sini 

Ke lokasi rumah busuk lah


Hari ini weken

Macam biasa jer 

Memang saya luangkan masa untuk aktiviti hobi saya 

Saya pergi ke 2 lokasi di sekitar seremban


Satu rumah ke hujung sana

Satu lagi rumah yang di sini 

Aircon kereta masih sejuk tapi kena servis secara berkala 


Pernah banyak kali juga

Apabila saya guna kereta ini 

Jiran Jiran rumah busuk pernah berkata

“Ada ker modal nak beli rumah uzur ini ... banyak kos modal nak repair tau !!!” Sambil mata nya meleret jeling ... makcik pun pandang sinis ke saya 


Saya tak ambil hati pun

Saya jawab “InsyaAllah saya cuba usahakan”

Mentang mentang saya tidak GUNA KERETA MEWAH


Sekadar cerita saya melayan hobi rumah Busuk 

Tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun yer 


Korang Ada pengalaman ker ?

Cer kongsikan ðŸ˜„


Ir. AJAK









No comments:

Post a Comment