21 November 2020

Buku ke 2

MENULIS BUKU BERTAJUK “RUMAH BUSUK”


Saya sedang mula untuk menulis buku ke 2

Setakat ini cadangan bertajuk “RUMAH BUSUK”

Nak mohon kalian bagi semangat sket 

Mohon korang kalian bagi cadangan isi kandungan subtajuk 


Harapan saya agar tahun depan 2021 boleh di terbitkan 

Saya nak masukkan gambar gambar rumah busuk menjadi rumah wangi 

Gambar sebelum & selepas


Buku pertama tulisan saya yang bertajuk “HOBI HARTANAH” tempohari 

Mendapat sambutan Dan sokongan dari kalian semua 

Stok  cetakan Kedua pun dah hampir habis


Korang doakan yer

Agar ada peluang untuk saya berkongsi hobi saya ini

Ini minat saya sejak 10 tahun dahulu 

Adalah sedikit sebanyak pengalaman yang saya garap 

Nak kongsikan dengan kalian dalam buku ini nanti 


InsyaAllah 😄


Ir. AJAK








No comments:

Post a Comment