17 December 2020

Terima kasih

TERIMA KASIH DOA DARI KALIAN SEMUA


Saya ucapkan ribuan terima kasih kiriman doa dari kalian semua

Saya tidak berpeluang untuk balas ucapan di status wall FB setiap orang 

Saya amat amat hargai

Doa dari kalian adalah kekuatan saya 

Hanya ALLAH s.w.t membalas nya jua 

.

.

Ramai yang bertanya sakit apa ?

Malu saya nak cakap penyakitnya 

Saya jalani prosedur pembedahan

Alhamdulillah semua urusan berjalan dengan baik 

Terima kasih Team Pakar Dr Shah 

.

.

Ada seorang kawan saya cakap 

“Kau banyak dosa tur Ir. AJAK ... sakit yang dialami akan menghapuskan dosa ... ujarnya kepada saya !”

Adoiii betoi lah tur 

Saya banyak buat silap & dosa dalam melayari kehidupan seharian ... saya akui insan serba kekurangan ... tak terlepas dari buat silap 

Saya insaf seadanya 

Saya redho dengan ujian yang datang kepada saya 

Saya cuba perbaiki diri menjadi lebih sempurna berbanding hari semalam 

Moga taubat saya di terima di sisiNYA

.

.

Alhamdulillah saya dah discas dari wad hospital 

Saya akan berehat di rumah untuk proses recovery 

Bleh lah nonton netflix di depan skrin tv & duduk depan kolam ikan koi sambil beri makan palet 

Cuma nasihat dari Doktor tak bleh nak lasak lasak buat sementara nie ... tak bleh nak lawat ke rumah busuk lah wei sewaktu MC nie 

Nextwek kena follow up jumpa dengan doktor semula 

Santai santai sampai hujung tahun 2020 kat umah jer laaa

😄


Ir. AJAK




No comments:

Post a Comment