09 January 2021

Makin busuk

RUMAH BUSUK MAKIN BUSUK DAH WEH 


Rumah busuk makin busuk dah weh 

Tak cayer ker ?


Cer tengok belakang saya tur 

Semua dinding dah kena runtuh 


Terlopong sana terlopong sini 

Dah tak der rupa rumah 


Banyak kerja kena buat 

Banyak modal kena sediakan 


Duk cari idea untuk bikin rumah yang ini 

Fikir fikir mesti kena fikir 


Kasi 3 bulan untuk saya wangikan 

Jangkaan hujung mac 2021 kasi setel 


Tahun baru 2021

Kita mulakan mood baru 


Kita layan kes yang baru lah yer kan 

Weken saya luangkan masa untuk layan hobi 


Saya tak mahir nak menulis panjang panjang 

Tak der idea nak tulis bab pelaburan Kerana saya hanya layan hobi 


Orait geng

Nanti kita menulis lagi yer


Perot dah lapo 

Nak singgah makan 


Yuhuu 😄


Ir. AJAK






No comments:

Post a Comment