31 July 2022

Langsir

Layan Hobi Hartanah Rumah Busuk


Item langsir & blind

Adalah sebahagian dari item yang perlu di dalam rumah busuk untuk diwangikan 

Saya akan masukkan item ini dalam senarai keperluan 

Pagi tadi gie sukat

Petang nie dah buat tempahan 


Wife saya bab gini dia memang suka 

Saya suruh pilih warna untuk dipasang di dalam rumah busuk 

Pilih warna kain 

Pilih jenis kain


Bab nak bayo 

Ini saya penin …. Adoiii

Ini lah yang dinamakan layan hobi hartanah pada weken 

Kami bedua sama sama minat 

Ke hulu ke hilir untuk sempurnakan sebuah rumah busuk menjadi WANGI


Kekadang saya & wife yang pergi sukat & pergi tempah  … ini keadaan apabila ada kelapangan waktu 

Kekadang nak senang sket … panggil staf butik langsir datang ke lokasi … sukat … kita pilih jenis & Warna kain


Ada kala nya 

Warna yang kita pilih 

Kain plak tak cukup banyak stok nya untuk keperluan sebuah rumah 

Maka terpaksa lah pilih warna & jenis kain yang ready stok


YUHUU 😄


Ir. AJAK








No comments:

Post a Comment