19 September 2015

Istiqamah

PENCAPAIAN TAHUN 2015 AKIBAT LAYAN HOBI HARTANAH
==========================

Kedamaian di bawah pohon nyior
Bersantai di tepian kolam mandi
Riuh pikuk kegembiraan mereka bermain air kolam
Aku tenang dan fikiran lapang mencari idea untuk melayan hobi hartanah
Pencapaian transaksi hartanah tahun 2015 amat menghiburkan aku sebagai pemggiat hartanah secara hujung hujung minggu
Transaksi yang confirm milik aku sendiri memang sudah mencapai RM 7 angka (JUTA)
Manakan saban bulan menghantar submission ke pejabat LHDN Seremban bagi Borang CKHT 1 dan 2 dan 3
Aku amat bersyukur dongan segala anugerah yang ALLAH pinjamkan kepada aku
Aku bangga dan berterima kasih kepada semua rakan biznes yang support aku
Planning untuk tahun 2016 sudah jelas terbayang
Moga aku terus istiqamah untuk melayan hobi hartanah tanpa mengabaikan tanggungjawab aku kepada family dan ibadah kepada NYA
Sekadar ingin memberi manfaat kepada yang memerlukan
Layan hobi jer
TQ ALLAH
Ir AJAK
September 2015

No comments:

Post a Comment