24 September 2015

Menara maxis

AKU LAYAN HOBI HARTANAH JER
========================== Aku bukan agent hartanah
Aku bukan pulak sifu hartanah
Aku penggiat hartanah secara kecil kecilan jer
Aku layan hobi hartanah di hari coti hujung minggu
Tapi tahun ini 2015 aku dah layan sekitar 10 bijik bagi:
1. Hartanah lelong
2. Hartanah subsale
3. Hartanah underconstruc
4. Hartanah lot banglo
5. Hartanah lot pertanian
7. Bilik bilik sewa wanita
8. Sewa rumah
9. Sublet jugak
10. Aku layan renovation rumah
11. Aku layan tanah tukar status pertanian ke status kediaman
12. Nextweek nak layan PAJAK MENARA MAXIS di tanah yang aku menang lelong ... Lawyer bagi pihak MAXIS dah hantar surat tawaran
Aku praktikkan semua ilmu yang dipelajari dari sipu sipu hartanah dan kenkawan yang tunjuk ajar aku serta dari baca buku buku
Bleh ker cam gitur beb
😄😄😄

No comments:

Post a Comment