04 April 2016

Parasmian

PERASMIAN RUMAH BUSUK
======================

Today pagi monday blues
Mood bercampur campur
Weekend dilalui dengan penuh aktiviti:
1. Perasmian rumah busuk
2. Bukan perasmian dengan potong riben sebagai montaz
3. Guna pemotong besi yang besar gedabak
4. Potong mangga kunci jenama solex yang keras
5. Berat pemotong besi pun macam berat 10 kilo dah
6. Rumah memang telah dikosongkan
7. Bekas owner adalah melayu
8. Rumah adalah lelong
9. Aku telah menjadik owner dalam proses 
10. Rumah kotor dan bersepah
11. Aku masuk rumah ini dengan kontraktor 
12. Aku rancang untuk renovate rumah nie
13. Nak cantekkan rumah busuk ini
14. Nak kasi transform rumah busuk ini kepada rumah wangi
15. Aku dah allocate RM limo angka bajet untuk renovation
16. Harap bajet tidak burst ke RM enam angko
Doa doakan yer kenkawan
Aku sekadar melayan hobi hartanah

No comments:

Post a Comment