06 April 2016

Idola hartanah

CIPTA IDOLA HARTANAH
===================

Apabila kita minat hartanah
Kita cuba cipta sifu sifu hartanah sebagai idola kita:
1. Kita boleh ber semangat dalam hartanah
2. Kita boleh belajar dari mereka
3. Kita folow apa yang mereka buat
4. Kita baca tulisan fb mereka
5. Kita senantiasa bermotivasi untuk ikut jejak langkah mereka
6. Kita belajar ilmu bab pengurusan kewangan
7. Kita belajar ilmu ilmu baru setiap hari
8. Kita mahu jadik seperti mereka
Aku jugak folow semangat mereka
Aku belum lagi jadik hebat
Mereka jugak adalah idola aku:
Abang Ensem
Azizul Azli Ahmad
Shafie Bustan
Shariza Abd Latif
Anis Hafiza
Mohd Ali Majis
Melastik Bintang
Mohd Fadhli Mohd Fauzi
Paih Aman
Mohd Yusof Ahmad
Khairul Ezuwan sifu pengurusan kewangan yang hebat ... Tanpa pengurusan kewangan memang payah nak capai hasrat untuk memiliki hartanah yang pertama sekalipun
Aku pun masih banyak lagi yang perlu dipelajari dari hari demi hari
Aku sekadar melayan hobi hartanah
www.irajak.com

No comments:

Post a Comment