08 March 2017

Menang lelong




RUMAH BUSUK
- MENANG LELONGAN AWAM
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Today aku bercoti rehat
Mengambil coti sehari dari kelayakan aku sebanyak 35 hari bagi tempoh setahun
Nak simpan coti ke waktu pencen dah tak tak boleh kerana gcr dah siap penuh 150 hari semenjak 7 tahun yang lepas
.
.
Santai bertemu rakan rakan di luar perkarangan kamar mahkamah seremban lelongan awam
Aku masuk 3 keping banker cheque
Masuk 3 kes jer
3 rumah busuk pada taman yang berbeza beza
Menang - 1 kes
Kalah -2 kes
Alhamdulillah
Amat bersyukur dengan peluang ini
.
.
Aku tak gusar untuk masuk bidaan lelongan nie
Menang atau kalah adalah adat dalam setiap pertandingan
Dah bertahun tahun aku masuk bidaan lelong nie
Mesti ada yang menang dan mesti ada yang akan kalah
Terima dan redho lah dengan hati yang amat terbuka
Rilex rilex sambil ambil aura positif dari rakan rakan dalam industri hartanah
Kita bertemu dan bersembang
Berkongsi ceriter dan pengalaman
Tak perlulah nak gelisah dan gundah gulana
.
.
Korang tak terbako ker
Sajer ngusik yer
Hehehe
Yuhuu😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk
8 mac 2017
Kamar lelongan awam
Mahkamah seremban



No comments:

Post a Comment