06 June 2018

Rezki

REZKI 21 RAMADHAN 


Alhamdulillah

Berkat Ramadhan Kareem hari ke 21 today

Menang lelong untuk kesekian kalinya

Dengan izin dari ALLAH jua

Penuh kesyukuran dilafazkan ke hadrat ILAHI

Stok rumah busuk untuk tahun 2019 iaitu tahun hadapan

Rumah yang dimenangi dalam keadaan seadanya sangat uzur

Di belakang pokok tur ... aiii seram👻

Atap bumbung pun dah hancus

Banyak modal untuk membaikinya


Hari ini saya tidak pergi ke lokasi lelongan awam

Saya tidak berkesempatan kerana ada tugasan lain

Saya hantar wakil untuk uruskan segala urusan yang berkaitan 

Actually saya rindu untuk ke lokasi lelongan awam

Dapat jumpa kenkawan 

Bina networking dan ukhwah silaturrahim 


Terima kasih kepada kalian yang senantiasa menyokong dan mendoakan saya

InsyaAllah Aamiin😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


Nota:

Ada kegusaran sedikit di fikiran nak uplud selalur aktiviti rumah busuk

Kang di gelar kapitalis plak

Yuhuu😀


#rumahbusuk







No comments:

Post a Comment