13 November 2018

Hikmah

RUMAH BUSUK DAPAT MEMBANTU KENKAWAN MILIKI UNIT HARTANAH 


Layan hobi hartanah rumah busuk

Aktiviti bercerita saban hari berkisarkan proses rumah busuk diwangikan

Rumah busuk yang dijadikan rumah sempurna untuk didiami


Terus terang saya katakan hikmah di sebalik hobi ini

Saya ber peluang untuk cuba membantu kenkawan untuk memiliki unit kediaman sendiri 


Saban hari saya tanamkan sifat ingin membantu ummah di luar saya

Saban bulan juga saya memupuk semangat untuk terus membantu kenkawan 


Ada juga kadangkalan timbul rasa malas di hati kecil saya dan ingin menamatkan aktiviti ini 

Namun saya gagahi jua

Saya tahu masih ramai di luar saya yang memerlukan sentuhan saya


Doakan saya agar terus mampu menyumbang sedikit usaha sebagai fardu kifayah untuk ummah sekalian

InsyaAllah 

Amin


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk 


#rumahbusuk






No comments:

Post a Comment