28 November 2018

Ruang dapur

RUANG DAPUR YANG SIMPLE DALAM RUMAH BUSUK


Buyer mesej kepada saya

Dia dah cat dinding pada ruang dapur 

Walaupun transaksi jualan belum sempurna selesai

Saya dah bagi kunci awal kepada buyer/bakal pemilik rumah

Kami ada “deal” menang menang


Buyer dah ready nak pindah masuk ke rumah ini pada bulan disember 2018 bulan depan

Saya memang heppy dengan perkembangan ini

Dapat memberi manfaat kepada insan lain

Itulah salah satu hikmah saya melayan hobi hartanah rumah busuk 

Senantiasa memberi manfaat 


Ruang dapur ini simple jer:

1. Ruang yang luas

2. Table top berbentuk L

3. Dipasang kitchen kabinet atas dan bawah

4. Dilengkapi dengan hood dan hob

5. Ada 2 buah sinki 

6. Ada socket elektrik untuk kegunaan di dapur

7. Warna yang simple untuk menaikkan mood di dapur

8. Lampu downlite LED

9. Plaster siling

10. Lantai tiles


Sekadar panduan untuk saya kongsikan

Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk


Nota:

Penghargaan terima kasih kepada buyer yang hantar mesej gambar melalui wasup





No comments:

Post a Comment