19 June 2019

Fisioterapi

PROSEDUR FISIOTERAPI 


Setiap hari saya akan ke hospital

Dalam tempoh 2 minggu ini

Untuk menjalani prosedur fisioterapi

Agar tangan kiri dan jari jemari saya akan boleh bergerak macam dolu dolu


Itulah harapan dan doa saya

Mesti mahu di usahakan jua

Nanti terganggu plak nak layan hobi hartanah rumah busuk ... hahahaha... mesti nak ingat rumah busuk jugak 


Untuk menggerakkan jari jemari ini terasa sakit

Sakit untuk buat fisioterapi nie weh

Kena menahan sakit

Rasa nak terkucil pun ada

Macam nak terkentot pun kekadang menahan kesakitan digerakkan jari secara paksa oleh fisioterapis


Insaf saya rasanya

Pengalaman terbaek sewaktu meniti usia 45 tahun 

Ini kali pertama saya merasa patah anggota badan


Gambar yang dipapar kan itu hanya salah satu prosedur sahaja

Saya kena ikut step yang ditetapkan di wad fisioterapi ini

Layan jer laaa yer😀


Korang dah ada melalui pengalaman begini ker ?


Ir. AJAK






No comments:

Post a Comment