28 June 2019

Menang lagi

MENANG LELONG


Alhamdulillah 

Pagi jumaat yang penuh barakah

Saya menang lelong untuk kesekian kalinya

Tanah seluas 5.5 ekar sekitar luas agak agak 4 kali saiz padang bolasepak gitur ler

Tanah lapisan ke 2 dari jalan raya protokol


HUTAN BELANTARA pokok menghijau

Bak kata lawan pembida tadi ... HARIMAU pun ada kat tanah tur ... seram beb ... tergugat sebelum masuk dewan lelong (pandai lawan saya tur ber gurau senda ... PAK BELANG pun ado) ... hehehehe 😀


12 kali angkat tangan baru tukul diketuk

Berbalas balas angkat tangan

Bersemangat membida di dewan lelongan

Genuine fight dengan pembida yang lain

Saiz tanah agak besar dengan 1 geran

Status tanah adalah pertanian dengan geran selama lama nya


Saya belum ada perancangan lagi

Untuk bikin apa

Suasana nyaman pokok yang menghijau

Saya tidak berkesempatan untuk masuk ke dalam kawasan tanah kerana takut binatang buas

Layan jer


Kemenangan lelong pertama pada pagi jumaat

Biasanya hari hari lain selain hari jumaat 

Saya penuh yakin ada hikmah dan barakah kemenangan di pagi penghulu segala hari

InsyaAllah Amin


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk


Nota: gambar pokok yang menghijau seakan akan lebih umur pokok 30 tahun gitur ... tinggi tinggi pokok itu di lokasi tanah








No comments:

Post a Comment