27 May 2016

Cantek kan

CANTEK KAN RUMAH BUSUK
=======================

Ada jugak yang berminat ingin tahu bagaimana aku men cantek kan rumah busuk:
1. Aku tidak menggunakan khidmat profesional interior designer kerana tidak mempunyai bajet yang mencukupi ... Hanya sekadar menggunakan khidmat pelukis pelan untuk tujuan kelulusan majlis sahaja
2. Aku hanya berpikir secara sendiri sahaja
3. Kekadang minta bantuan idea dari wife
4. Aku surf internet jer untuk mencari idea ... Memang macam macam ada di internet tur ... Rajin atau malas jer ...
5. Ada juga aku ronda ronda naik kapcai di perumahan sekitar untuk mencari idea
6. Sesekali aku juga menerima buah fikiran dari rakan kontraktor
7. Aku buat jer ikut naluri sesuatu masa tur
Maybe comel di pandangan mata aku ... Tapi tak semesti nyer comel di pandangan mata orang lain ... Aku belasah jer laa
Kan aku layan hobi hartanah jer ... No harm
Yang penting malam jemaat mesti ceria ... Abaikan statement malam jemaat yer 😄 hahahaha


No comments:

Post a Comment