23 May 2016

Rumah busuk inspirasi aku

RUMAH BUSUK INSPIRASI AKU
========================

Rumah busuk Inspirasi aku kerana:
1. Aku menjadi lebih penyabar
2. Aku menjadi lebih tabah
3. Aku menjadi lebih kuat berfikir
4. Aku menjadi lebih kreatif
5. Aku menjadi bijak bahagikan masa
6. Aku menjadi lebih tekun untuk belajar bab hartanah
7. Aku menjadi lebih rajin untuk mendalami ilmu kewangan
8. Aku menjadi bersemangat untuk berkawan dengan mereka yang minda positif
9. Aku menjadi gelojoh untuk copy paste tindakan sifu sifu hartanah
10. Aku menjadi kurang pemalu untuk berhadapan dengan jiran rumah busuk
11. Aku menjadi tenang dan seronok apabila melihat rumah busuk telah mula mewangi seperti perfume tommy hilfiger ... Hehehe😄
Kalian sifu sifu jugak adalah sumber INSPIRASI daku seharian dalam dunia hartanah dan kehidupan harian ... Terima kasih atas ilmu dan ceriter yang dikongsikan:
Abang Ensem
Shafie Bustan
Khairul Ezuwan
Azizul Azli Ahmad
Melastik Bintang
Mohd Ali Majis
Salkukhairi Abd Sukor
Shariza Abd Latif & Mohd Zamzuri Zainudin
Anis Hafiza
Mohd Fadhli Mohd Fauzi
Amir Syahir
Paih Aman
Muhd Aman
Mohd Hafiz Bin Kamaruddin
Mukaram M Jamin
Ihsan Zainal
Mohd Yusof Ahmad
Sroot Dessert
Faizal Yusof
Pokli Pwm
Mijie Mkp
Mohd Asri Baharain
Arifin Shah
Norazlin Nordin

Aku sekadar melayan hobi hartanah jer
www.irajak.com
Ir. AJAK 


No comments:

Post a Comment