20 November 2016

Berehat

BEREHAT SEKETIKA BERKONGSI CERITA RUMAH BUSUK

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Dah hampir penghujung tahun 2016

Diam tak diam

Masa begitu pantas berlalu

Tahun nie dari january hingga november saban hari aku berkongsikan pelbagai kisah perjalanan hobi hartanah rumah busuk

Perbagai gambar-gambar turut dikongsikan

Agak penat sket saban hari menaip

Aku dijangka akan mengambil cuti rehat yang agak panjang gak ler

.

.

1. Sekitar 2 minggu:

Bermula 22 hb november 2016 sehingga 4 hb disember 2016

.

.

2. Sekitar 2 minggu:

Bermula 19 hb disember 2016 sehingga 31 disember 2016

.

.

Aku nak berehat minda

Aku nak luangkan masa yang berkualiti dengan kiddos

Ala-ala bonding gitur

Aku mungkin akan kurang bersiaran tentang rumah busuk dalam tempoh itu

Maybe aku bersiaran secara santai-santai jer dalam wall fesbuk

Aku nak refresh minda

Aku nak mengumpul tenaga untuk terus memacu melayan hobi hartanah rumah busuk untuk tahun hadapan 2017

.

.

Awal tahun hadapan tahun 2017

Akan terus bersiaran semula macam biasa

InsyaAllah 

Aamiin


Ir. AJAK 



No comments:

Post a Comment