17 November 2016

Penalti rm500

AKU DIKENAKAN PENALTI RM500 UNTUK RUMAH BUSUK
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Ada jugak yang bertanyer kepada aku
Sebab apa dikenakan "penalti"
Ada berkaitan dengan status di wall facebook aku pada semalam yer
Aku kongsikan lagi lanjutan cerita itu
Aku dikenakan kos tambahan RM500 untuk membayar PENALTI di pejabat tanah daerah seremban
Kos ini disebabkan lewat buat "perfection" di pejabat tanah
Kelewatan BUKAN disebabkan oleh urusan di pihak lawyer
Kelewatan yang memang aku telah di maklum kan di peringkat awal-awal lagi sewaktu transaksi hartanah kes ini bermula
Tapi aku memang suker menimba pengalaman baru bagi kes-kes yang aku anggap "rare"
Aku berusaha untuk mencari jalan penyelesaian nya
Aku banyak ke hulu ke hilir
Kes yang agak "rare" bagi aku yang pertama kali kes seumpama nya sebegini
Aku suker menimba pengalaman baru
Bukan kes yang straight forward biasa tur
Tapi aku belum bersedia untuk "menerangkan" kepada umum apa sebenarnya isi kandungan kes ini
Maafkan aku jika membuatkan kalian tertanya tanya yer
Yuhuuu satu kali😜
Hehehe😄

Ir. AJAK

No comments:

Post a Comment