02 August 2017

Pasangan membebel

PASANGAN MEMBEBEL DISEBABKAN RUMAH BUSUK


Pasangan membebel disebabkan kita layan hobi rumah busuk

Maner tidak nya membebel 

Rumah busuk berkeadaan uzur yang tiada bumbung, tiada tingkap, tiada pintu, bumbung yang pecah

Ini pun satu hal jika pasangan kita samada wife/suami asyik membebel jer minat kita untuk melayan rumah busuk

Kita dah bersemangat nak berkecimpung dalam aktiviti rumah busuk

Disebabkan bebelan macam mak nenek kebayan itu kita pun menjadi hambar untuk melayan rumah busuk

Ini cabaran yang sangat besar juga weh

Jika pasangan dah mula membebel ... tak usah haraplah nak pinjam duit dari dia untuk melabur dalam hartanah rumah busuk

Bermakner kita tidak boleh berkongsi modal

Setiap usaha kita akan mula diragui dan dipersoalkan

Betoikan

.

.

Ini kisah saya:

Pada peringkat awal pembabitan saya dolu dolu

Saya juga ada menghadapi cabaran ini

Almaklum jer lah bahawa hobi saya ini agak "rare"

Wife pun agak pelik pada masa tur

Tetapi apabila saya berjaya membuktikan bahawa rumah busuk boleh di transformasi kan menjadi rumah wangi

Wife mula menyokong minat saya

Saya makin bersemangat berkobar kobar

Yuhuu😄


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


Nota:

Gambar real kes rumah busuk yang telah menerima sentuhan "Ir. AJAK" dan "Team Kontraktor"

Sebelum & Selepas




No comments:

Post a Comment