18 September 2017

Saya tidak hebat

SAYA TIDAK HEBAT MANER PUN MELAYAN HOBI HARTANAH RUMAH BUSUK


Monday blues pagi nie

Pertama kali saya mohon maaf lah kepada kalian

Fren fb & follower fb

Saya bukan nya hebat maner pun melayan hobi hartanah rumah busuk nie

Jika korang punya ekspektasi yang tinggi kepada saya

Saya pernah dengar sindiran gini : "INGATKAN Ir. AJAK HEBAT SESANGAT HOBI RUMAH BUSUK DIA TUR ... ORANG LAIN PUN BOLEH BUAT JUGAK WEI ... BELI RUMAH BUSUK ... REPAIR ... SEWA & JUAL SEMULA ... AKU PUN BOLEH BUAT GITUR" ... dalam hati saya berkata: "buat lah ... tiada siapa yang larang ... kan negara kito dah merdeka 60 tahun" ... huhuhu 😀

Saya akui bahawa saya sekadar melayan hobi hartanah jer

Tiada tekanan oleh mana mana pihak pun

Rumah busuk sebahagian dari kehidupan saya

Bukannya baru saya lakukan aktiviti ini gini ... sejak dolu dolu lagi wei ... tiada niat nak jadik glamor pun ... cuma sejak akhir akhir nie folower fb saya meningkat melebihi 21 ribu orang 

Saya meluangkan masa pada sebelah petang abis waktu kerja saya sebagai jurutera awam

Cuti pada weken sabtu & ahad

Hari cuti kelepasan am gitur

Saya rasa seronok & syok meluangkan masa saya pada waktu senggang sebegitur

Saya cuba berkongsi dengan kalian semua ceriter rumah busuk

Saya tidak mahir untuk menulis tulisan yang hebat hebat

Tulisan saya tidak sehebat retis retis sifu sifu populer seperti:

1. Key Khairul Ezuwan

2. Doktor Azizul Azli Ahmad

3. Hf Harith Faisal

4. Ae Meor Zaidee

5. Cik Syafieqah A'lya

6. Pejuang hartanah Ahyat Khalissabri Bin Ishak

7. Pie Shafie Bustan

8. Kj Anis Hafiza

9. Doktor Mohd Fadhli Mohd Fauzi

10. Haji Afyan Mat Rawi

.

.

Selain dari ceriter rumah busuk

Saya juga berkongsi ceriter sket sket tentang kehidupan saya di wall fb

Jika korang kurang senang ... sekali lagi saya memohon maaf

Bagi saya wall fb adalah platform untuk saya "bersosial" dengan kalian kenkawan 

Bukan hanya sekadar ceriter rumah busuk sahaja 

Jika ceriter rumah busuk jer yang saya upkan... saya pun penin dan boring pulak

Harap kalian memahami situasi saya yer

.

.

Yang penting 

Hasrat saya untuk memberi kesedaran & tunjuk ajar ilmu rumah busuk kepada kalian semua telah mencapai matlamat yang saya hajatkan

Ramai dah makin mahir tentang selok belok rumah busuk

Saya sangat heppy & syok dengan senario ini ... Alhamdulillah

Contohnya:

1. Ezad Sharezad Musa

2. Shariza Shariza Abd Latif

3. Zab ZAb Hadi ZAb Rahman

.

.

Moga ukhwah silaturrahim kita akan terus berkekalan 

InsyaAllah 

Aamiin

Yuhuu 😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment