15 November 2017

Share

SHARE PENGALAMAN RUMAH BUSUK


Saya tak kisah lah apa orang lain nak cakap

Saya share jer pengalaman rumah busuk

Jika bermanfaat pada korang ambil lah yer sebagai panduan

Jika rasa menyampah saya tidak pernah memaksa kalian yer

.

.

Bagi saya dengan cara share ilmu & ceriter rumah busuk merupakan satu kepuasan yang sukar di gambar kan dengan kata kata

Satu perkara yang menyeronokkan dalam diary kehidupan saya aktiviti nie

Tidak ada orang yang paksa saya untuk menaip keypad henpon untuk berceriter tentang rumah busuk

Tidak ada orang bayar pun kepada saya untuk berkongsi ceriter di wall fb nie

Semuanya lahir dari rasa ingin berkongsi sesuatu dengan kalian semua

Sekadar untuk memberi manfaat 

.

.

Kekadang tiada idea nak menulis di wall fb tentang ceriter rumah busuk

Saya belasah jer taip

Yuhuu😀


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment