09 November 2017

Stakeholder 

STAKEHOLDER HARTANAH RUMAH BUSUK


Saya cuba berkawan dengan semua orang

Tak kira siapa dia yer

Yang penting saya boleh berkawan

Saya boleh bersembang

Saya boleh berceriter

Saya boleh berkongsi idea

Mungkin saya boleh berkerjasama

Antara "stakeholder" saya dalam dunia hartanah rumah busuk ialah:

1. Penjual rumah

2. Pembeli rumah

3. Pelelong

4. Agent REN

5. Broker

6. Sifu sifu hartanah

7. Penggiat penggiat hartanah

8. Owner rumah yang beri peluang untuk sublet

9. Penyewa rumah

10. Pihak valuer

11. Pihak pihak lawyer

12. Rakan rakan banker

13. Pelukis pelan

14. Jurutera yang design rumah renovation

15. Jurukur tanah

16. Kontraktor renovation

17. Kontraktor elektrik

18. Kontraktor welding

19. Kontraktor kitchen kabinet

20. Runner runner jugak penting untuk permudahkan pelbagai urusan

21. Informer jugak penting untuk beri maklumat tertentu

22. Pegawai di LHDN

23. Rakan rakan yang mempunyai minat yang saya

24. Kalian semua yang menyokong secara langsung atau tidak langsung

25. Mungkin ada lagi nama yang saya terlupa nak senaraikan di sini

Korang juga perlu berusaha nak bina dan kukuhkan jalinan networking ini agar sama sama dapat memberi manfaat 

InsyaAllah 😀


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment