05 August 2019

Hadiah

HADIAH UNTUK WIFE SAYA


Pantas loan approve

Hadiah untuk wife saya

Kenderaan untuk bergerak ke sana ke sini di sekitar seremban

Bukan dari kalangan siri “bangsa H”

Tu jer yang saya mampu

Bayar ansuran untuk 9 tahun

Alhamdulillah


Wife saya adalah penggerak utama untuk semua urusan transaksi berkaitan RUMAH BUSUK

Tanpa bantuan wife saya

Mana mungkin untuk saya buat semua perkara

Wife juga uruskan semua logistik untuk anak anak

Maka saya boleh fokus untuk mencari nafkah dalam kerjaya


Kami dah bahagi bahagi kan tugasan yang bersesuaian 

Moga semua urusan selanjutnya dipermudahkan 

InsyaAllah 


Ir. AJAK


Nota:

  1. Ustaz ada cakap dalam siri ceramah. Saya pernah dengar. Apabila kita menggembirakan hati wife. Ada ruang untuk dapat ganjaran pahala. Itulah harapan saya😀👍
  2. Urusan jual kereta pada 2 minggu lepas. Ada modal sket. Buat bayar deposit. Hehehehe 😀




No comments:

Post a Comment