22 January 2020

Bonding

BONDING TIME 


Tatkala kami gie holiday

Perkara utama yang dapat dimanfaat Ialah “BONDING TIME”

Perkara ini amat penting bagi saya 

Tinggi nilai nya di mata saya 


Kami memasing sibuk jugak di seremban:

  1. Saya sibuk dengan tugas harian sebagai profesional engineer untuk memberi manfaat kepakaran saya sebagai fardhu kifayah kepada serata penduduk di Negeri 9
  2. Wife saya sibuk dengan segala aktiviti berkaitan rumah busuk ... ke hulu ke hilir saban hari ke sana ke mari ... untuk pastikan kelancaran traksaksi berjalan lancar ... malah kekadang drive seseorang ke sempadan negeri lain 
  3. Kidos pun sibuk jugak dengan rutin harian mereka 


Nikmat yang paling utama adalah bonding kami family 

Di sini kami senantiasa bersama:

  1. Angkat beg
  2. Jalan kaki 
  3. Naik kenderaan awam 

Kami lakukan bersama 

Moga peluang ini akan terus datang 

Kami pasrah dengan peluang yang ALLAH pinjam kan 

Bagi matlamat untuk menikmati musafir berkelana melihat kehebatan & keindahan bumi ciptaan ALLAH 

InsyaAllah 


Ir. AJAK 












No comments:

Post a Comment