06 January 2020

Rezeki

ADA REZKI MASUK


Semalam saya kongsikan cerita “HULUR”

Malam sebelum sholat Isyak saya call bonda untuk tanya kabar ... selesai berborak saya transfer sedikit jumlah wang kepada bonda kerana keperluan adik ... tak lah banyak jumlahnya


Awal pagi nie terima mesej wasup dari pihak lawyer bagi kes wang reimburse daripada kes lelong (banyak jugak kena bayar cukai pintu & cukai tanah bagi kes lelong itu) ... biasa nya agak lambat dapat wang reimburse ini sedangkan dokumen pun belum dapat dari pihak pembiaya


Kalian nampak tak

Senario kes ini

Macam macam boleh Allah aturkan tentang rezki ini

Maner sangka bahawa wang boleh dapat terlebih dahulu berbanding dokumen yang sepatutnya 

Pada kes dahulu lelong ... biasa nya wang paling last akan dapat dari pihak berhak melelong


Ini sebagai contoh sahaja

Untuk motivasi kita bersama

Untuk panduan kita bersama

Tiada tujuan untuk ujub dan sebagai nya

Kita positif untuk memperbaiki diri dari hari ke hari

Sangat baik untuk panduan & keinsafan diri saya yan banyak kekurangan ini

Maafkan saya jika tersalah cakap & perbuatan


Ir. AJAK



No comments:

Post a Comment