06 September 2020

Lepak Santai

MEMUJUK WIFE 


Lepas maghrib tadi gie hantar Along ke kolej di bangi  ... Along biasa balik ke rumah pada weken 

On the way balik ke rumah 

Sempat singgah kat sini


Lepak santai dengan wife 

Ilex ilex jer kan 

Sambil pekena kopi o 

Tak ramai kat sini 


Buka citer 

Memujuk wife 

Ya Betoi pujuk wife 

Mesti nak pujuk 


Untuk saya memilih Warna Cat

Bagi rumah busuk 

Nak pilih warna kesukaan saya lah

Kang tak pujuk wife dia merajuk Warna yang saya pilih tur 

Nanti kena bebel leceh 


Mesti korang ingat saya nak MEMUJUK NAK TAMBAH CAWANGAN YER ... hahaha 😄


Cadangan saya nak pilih:

  1. Warna kelabu pada dinding luar
  2. Ada Warna hitam Dan Warna putih pada jalur untuk dinding luar
  3. Warna coklat bagi dinding dalam rumah 
  4. Warna coklat cair bagi dinding dalam bilik tidur 
  5. Ini bermakna akan guna gabungan 5 warna 


Kami bincang sama sama jua agar bersetuju 

Kita saling bertukar fikiran n idea 

Sambil godek gambar pada di google 

Layan kan kan

Memalam pun masih beraktiviti berkaitan rumah busuk tau 


Ir. AJAK






No comments:

Post a Comment