20 December 2021

Doa Mangsa Banjir

DOA UNTUK SEMUA MANGSA BANJIR


Doa mangsa banjir:

Di kesempatan berpeluang beribadah seketika di dalam RAUDAH di Masjid Nabawi 

Saya membacakan doa untuk semua mangsa banjir yang terlibat 

Moga cepat kembali pulih keadaan ini 

Jangan berlaku perkara perkara yang tidak diingini 

Sama sama kita mendoakan yer

InsyaAllah Aamin 


Mengalir air mata:

Mengalir air mata saya tanda kesyukuran apabila berpeluang untuk menjejaki semula di Masjid Nabawi, Menziarahi Makam Nabi Muhammad saw & beribadah di dalam Raudah 

Al maklum lah dengan berlaku nya pandemik covid 19 

Malah saya juga adalah salah seorang mangsa nya

Berpuluh puluh hari saya tidak berpeluang untuk bersholat secara berdiri & kesukaran untuk bersujud pada masa itu 

Alhamdulillah Allah swt bagi peluang kedua kepada saya hamba yang lemah ini 

Allahuakbar saya amat bersyukur dengan peluang ini 😄


Ir. AJAK

Madinah 20.12.21



No comments:

Post a Comment