24 October 2015

Ensem ker owner tur ...

LAYAN BUYER
===========


Pagi sabtu hari coti yang tenang
Baru selesai sholat sunat dhuha ... Alhamdulillah
Communicate dongan buyer
Jelas kan step by step proses pembelian rumah dan mohon loan
Aku layan buyer sebaik nyer ... Tak kira lah buyer tur bujang teruna atau cik awex chomei loteeeee ... Aku akan explain sebaik nyer
Consultancy percuma kepada buyer
Jika korang beli rumah dengan direct buyer yang mahir bab hartanah macam aku nie ... Alamakkkk 😜 angkat bakul pulak dah ... Kikikiiihhh
Korang untung laaaa kerana dapat:
1. Dapat berjimat kos yuran agent sebanyak 3 % dari S&P (rakan rakan agent hartanah REN ... Jangan marah yer)
2. Boleh nego harga dongan aku sebgai owner jadik yer
3. Aku uruskan semua dokumentasi dengan pihak lawyer jika buyer guna loan bank atau gomen
4. Aku boleh uruskan pertukaran hakmilik ... Secara percuma ... Jika buyer beli secara tunai ... Jimat kos lawyer yang beriban riban tur yer beb
5. Aku sebagai owner ... Boleh tawarkan bantuan kos guaman ... Kira aku top up bayarkan lah ... Buyer dah jimat lagi
6. Dapat berkenalan dongan owner yang ensem macam aku nie ... Aduduuu (gurau jer) ... Hehehee
Sekadar ingin memberi manfaat kepada yang memerlukan
Layan hobi hartanah di hari cori hujung minggu
TQ ALLAH

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment