04 October 2015

Ke sana ...

HASIL PROFIT DARI LAYAN HOBI HARTANAH
=========================

Hasil profit dari layan hobi transaksi hartanah
Aku berhasrat mahu berkunjung lagi ke sana
Rindu yang tak tertahan dan sukar digambarkan dengan kata kata
Merancang kewangan ... Merancang masa ... Merancang coti tahunan untuk sekitar 2 minggu ...
Moga ALLAH permudahkan lagi hasrat dan niat aku untuk ke sana untuk kali ini

Jika korang tanyer kenapa aku ber semangat dan ber motivasi untuk layan hobi hartanah tanpa jemu setiap masa ...
Ini salah satu jawapan nyer kerana aku perlukan sumber kewangan untuk mencapai segala impian yang aku hajatkan
Tak salahkan aku melayan hobi hartanah untuk mencapai sesuatu matlamat
Kan kannnnn
Kepada MU YA ALLAH aku berserah
Aamiin

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment