16 October 2015

Renovation ...

PERMOHONAN RENOVATION KE MAJLIS PERBANDARAN SEREMBAN
================================


Potang semalam sampai 2 keping surat dari MPS
Maklumbalas dari permohonan aku untuk renovation 2 unit hartanah di bawah pentadbiran MPS
Permohonan di buat melalui pejabat arkitek ler
Ada satu borang yang perlu di kemukakan lagi
Today jumaat wife akan tolong bantu uruskan 
Wife adalah pembantu setia aku untuk berurusan dengan pelbagai agensi yang berkaitan di seremban
Wife aku skrang makin mahir untuk berurusan dengan pelbagai agensi di seremban:
1. Pejabat pelukis pelan / arkitek
2. Bank untuk pelbagai urusan kewangan termasuk sediakan bank deraf
3. Majlis perbandaran seremban
4. Pejabat tanah seremban 2
5. PTG negeri sembilan
6. Pejabat tnb
7. Pejabat bekalan air
8. Pejabat pejabat lawyer
9. Pejabat indah water
10. Pejabat valuer
11. Lokasi lokasi hartanah untuk mengambil gambar dan pelbagai urusan
12. Berurusan jugak dengan kontraktor binaan
13. Berurusan jugak dengan kontraktor elektrik
14. Berurusan jugak dengan kontraktor welding gril
15. Berurusan jugak dengan kontraktor kitchen kabinet
16. Berurusan jugak di kedai duplicate kunci
17. Berurusan jugak dengan pejabat insurans untuk selalur renew dan new cover note untuk hartanah
18. Pejabat Lembaga Hasil Dalam Negeri seremban

Jika nak menjadik penggiat hartanah yang tegar 
Kita perlu mahir dalam semua komunikasi yang deenn sebut kan kat atas
Aku memang dah sediakan kemudahan kenderaan dan kemudahan kad kredit kepada wife aku ... Malah kene sediakan insentif jugak kepada wife sebagai pendorong untuk melakukan tugasan yang terbaekkk
Dengan kemahiran yang ada di atas ... Aku dapat meminima kos kos yang berkaitan
Jika korang nak buat renovation ... Aku sudi membantu di area seremban dan selangor serta kuala lumpur
Sekadar melayan hobi hartanah jer
Berkat berkongsi ilmu di pagi jumaat yang penuh barakah ini ...
Tolong sharekan
Aamiin

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment