20 October 2015

Testimoni ...

TESTIMONI DARI BUYER
===================

Buyer ucap terima kasih kepada aku
Coz sudi memilih dia sebagai buyer
Cara dia menulis ayat tur terpancar rasa gumbira kerana bakal proceed untuk tandatangan S&P tak lama lagi
Aku jugak heppy kerana dapat memberi manfaat kepada yang memerlukan tempat berteduh
Awex nie cakap buat masa sekarang dia tinggal rumah yang disewa
Dia cakap lagi dah lama mencari seumpama ini dengan bajet segini dan rumah yang dah sempurna cantek di renovation
Yang macam rumah baru kata nyer
Bagus awex nie kerana utamakan untuk membeli hartanah pada usia 26 tahun
Korang jangan jeles pulak ... Aku tak tanyer pun umur awex nie
Aku nampak pada kad pengenalan dia dilahirkan pada tahun 1989
Aku dah jalankan fardhu kifayah untuk membantu orang lain memiliki hartanah
Sekadar layan hobi jer
Heheheheee😄👍

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment