02 April 2016

Idola hartanah

IDOLA HARTANAH OLEH PAK AYOB
===========================

Potang semalam abis kerja selepas jam 5pm:
1. Aku lawat rumah busuk di senawang yang sedang di baikpulih bagi sempurnakan
2. Pak ayob datang ke rumah tur jugak
3. Pak ayob jugak adalah partner aku sebagai kontraktor kabinet
4. Pak ayob cakap "Ir AJAK adalah idola dia dalam hartanah"
5. Saya tanyer kenapa cakap macam gitur 
6. Pak ayob jawab:
"Ir AJAK suker beli rumah busuk"
"Ir AJAK repair bagi cantek"
"Ir AJAK berani ambik risiko"
"Ir AJAK ada idea nak jadikkan rumah busuk bagi cantek"
"Ir AJAK bersabo orang nyer dengan leceh kerja renovation"
"Ir AJAK sanggup berusaha mencari modal"
"Ir AJAK banyak dah tolong ORANG MELAYU memiliki rumah"
"Saya kagum dengan Ir AJAK"
Pak ayob mengakhiri percakapan nyer
7. Aku hanya mampu terkelu lidah kerana di kategori sebegitu ruper
8. Ker itu cara pak ayob nak bodek aku beri kontrak kerja kabinet lagi untuk dia
9. Aku beri harapan kepada pak ayob ... Baki tempoh 9 bulan Tahun 2016 dijangka ada 3 buah rumah lagi akan di renovation sepenuh nyer ... Maka dijangka pak ayob akan dapat 3 lagi kontrak kitchen kabinet ... InsyaAllah
10. Senyum lebar pak ayob
Aku sekadar melayan hobi hartanah jer

No comments:

Post a Comment