27 February 2018

Gembira

GEMBIRA SAYA TENGOK RUMAH BUSUK DAH MEWANGI


Terukir senyuman di wajah saya

Apabila usaha saya dan team

Membuah kan hasil yang saya inginkan

Dari rumah busuk kepada rumah wangi

Sebuah demi sebuah berjaya di transform kan


Dari satu lokasi ke satu lokasi yang lain

Sejak bertahun tahun dahulu

Usaha yang tak kenal erti jemu

Usaha yang tak kisah kutukan dari orang lain

Saya buat dek jer ... lama lama ramai yang boleh terima keadaan ini

Ini lah hobi yang saya selalu gembar gemburkan


Contoh nya ruang dapur ini

Dari buruk kepada sempurna untuk digunakan

Bukan barangan yang mewah pun:

1. Table top yang biasa

2. Tiles yang biasa

3. Kitchen kabinet material melamine

4. Sinki biasa

5. Kepala paip yang standard 

6. Hood & hob yang biasa

7. Tingkap kaca tinted aluminium frame

8. Dah siap pasang gril pada tingkap


Cuma saya menyediakan yang simple begini pun dah cukup selesa bagi saya

Sedap mata saya memandang 

Ruang nampak kemas

Tiles berkilat boleh terpantul muka kita semula

Orang kata “ada mood” laaa untuk memasak kat dapur

Betoi ker

Yuhuu😀


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment