11 February 2018

Takut bini

Ir. AJAK BUKAN TAKUT BINI SEWAKTU LAYAN HOBI RUMAH BUSUK


Ada usikan nakal dari kenkawan 

Yang katakan saya takut bini yer

Bawak ke hulu ke hilir sewaktu melayan hobi rumah busuk

Itu sekadar pandangan nakal jer 

Saya tak kisah pun

Saya okey jer dongan korang semua

Saya anggap gurauan dari korang jer

Tiada istilah “Ir. AJAK takut bini” yer


Actually 

Saya bertuah kerana wife dah mula nak ikut saya

Mula berminat dengan aktiviti rumah busuk

Sudi menemani saya untuk ke lokasi rumah busuk

Wife saya merupakan tulang belakang saya:

1. Dapat bantu bawa kereta ... saya duduk sebelah 

2. Dapat beri pandangan dari sudut seorang wanita bagi ubahsuai rumah

3. Saya ada teman bersembang

4. Dapat belajar tentang proses transaksi rumah busuk

5. Dapat belajar tentang proses kontraktor buat kerja ubahsuai 

6. Sama sama memilih model lampu di kedai lampu

7. Dapat berkenalan dengan pihak yang berkaitan ... kontraktor ... lawyer ... pelukis pelan ... valuer ... banker .. agent ... lain lain lagi


Saya bersyukur sebab berpeluang ada suasana gini 

Saya anggap ini kualiti time juga saya dengan wife saya

Korang jangan jeles yer

Today ahad nak gerak ke sana lagi bagi aktiviti transaksi rumah busuk

Wife pun temankan juga

Makin bersemangat 

Yuhuu😀


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment