01 February 2018

Secantek cantek

SECANTIK CANTIK RUMAH BUSUK YANG DI WANGI KAN ...

CANTIK LAGI DIRI AWAK DI MATA SAYA ...


Tak bleh tinggalkan membesor kat rumah

Nanti saya kena cubit wei

Membesor dah suka nak pegi lawat ke rumah busuk

Mesti nak ikut


Dah mula komen itu dan ini

Sana nak di ubah nyer

Sini nak di tambah nyer

Kedudukan tandas pun di komen nyer

Nie lah yang di namakan cayang bini

Saya ambil berat pandangan dan komen dari membesor


Kekadang pandangan dari pihak wanita akan menambah baik cara saya ubahsuai rumah busuk

Kita kan sehati sejiwa ... saya mesti ambil kira sebarang penambahbaikan

Ini lah kelebihan apabila saya dah berjaya menambat hati membesor untuk sama sama layan hobi hartanah rumah busuk

“Secantik cantik rumah busuk yang di wangi kan ... cantik lagi diri awak di mata saya” ... chia chia 

Yuhuu😀


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment