05 October 2019

Batal hasrat

Ir. AJAK BATAL HASRAT LAPOR DIRI SEBAGAI STUDENT MASTER


Actually 

Sejak semalam saya berfikir agak mendalam

Akhir saya buat keputusan 

Tidak dapat meneruskan hasrat untuk terus sambung belajar peringkat master

Sepatutnya pagi ini mula lapor diri dan terus mulakan kelas belajar


Saya bagi tumpuan & fokus dengan kehidupan skrang ini:

  1. Ibadah kepada NYA & saya sebagai hamba
  2. Family & peranan sebagai anak/suami/anak/abang
  3. Kerjaya sebagai Profesional Engineer
  4. Layan hobi hartanah busuk saban hari
  5. Layan hobi ikan koi juga
  6. Layan hobi holiday (dalam negara & luar negara jika ada peluang)
  7. Layan hobi layan media sosial (fb & Insta & Youtube) ... segala yang ada di media ilmu & hiburan 


Tak sempat dah nak luangkan masa untuk belajar 

Malu saya

😊


Ir. AJAK





No comments:

Post a Comment